Volg mij op: linkedin mindz twitter

Klanten

Veel klanten zijn:

- (zelfstandige) professionals (zoals advocaten, mediators en juridische professionals)
- organisaties in de sectoren overheid, onderwijs en welzijn
- particulieren (mannen en vrouwen die vaak middelbaar tot hoger zijn opgeleid, tussen 25 - 45 jaar, zij stellen zichzelf vragen over hun ervaringen in conflictsituaties)

NB: Bewust(er) worden van eigen communicatieve vaardigheden en op een effectieve manier leren communiceren in conflictsituaties of in klantencontacten is een veelvoorkomend (trainings)doel van de zakelijke opdrachtgevers.


Voor alle klanten geldt:

- Ze nemen eigen verantwoordelijkheid voor hun aandeel in het conflict en hun (leer)proces.
- Ze willen hun patronen onderzoeken, leren begrijpen en veranderen.
- Ze zijn nieuwsgierig en gemotiveerd

Opsomming van klanten

Voorbeeld vragen of problemen van mogelijk toekomstige klanten?

Referenties

Evaluatieformulier (Vereniging FAS) intervisie


Wil je meer informatie? Vraag je je af of ik ook voor jouw vraag van dienst kan zijn?
Aarzel niet en neem contact op!